Fuck and forget

Jag skulle precis gå ner i förrådet med en kartong fylld med fotoalbum när jag såg mormors gamla kakburk ligga där i kartongen. Jag öppnade den och hittade massor med gamla kort och annat roligt. Vissa saker var enda från när jag var tjugo och precis flyttat hemifrån.

Hittade en hel del flyttkort från par som inte existerar längre - Kristin och Thomas, Karin och Tomas (fast hon är inne på Tomas nummer tre) Veronica och Aldis, Anneli och Peter - Karlarna är utbytta men mina vänner är kvar. :)

I lådan låg även detta handskrivna brev, skrivet på en kartongbit, som jag måste ha fått när jag fyllde 30. Jag undrar bara - vem är det som har skrivit? Jag skulle kunna tänka mig att det är Anneth men jag vet inte. Roligt var det i alla fall.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0