Onsdag morgon.

Alarmet väckte mig för några minuter sen och jag vaknade upp på soffan. Hjärtat* kissade på sig tidigare under morgonen så jag bäddade ner honom i min säng. Han somnade bums med härliga snarkningar som till följd av det fick mig att gå och lägga mig på soffan.

Var in nyss och väckte Victor så att han skulle hinna plugga lite extra till tyskaprovet men jag tror han sover igen för det är tyst där inne. Den enda som är vaken förutom jag är tvättmaskinen.

Nu blir det morgonrutiner i hundraåttio och sen en promenad till dagis. Solen tittar fram och det verkar bli en fin dag idag med. Ska ta en liten promenad när jag lämnat på dagis eftersom jag ska stå inne på Maxi sen resten av dagen.

* Oliver.







Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0