Borrlövsta idag också!

Nu när vi farit runt på olika aktiviteter dag ut och dag in känns det skönt att styra bilen till Borrlövsta och bara ta det lugnt. Att vädret är kanon den här veckan tackar man naturligtvis också för.

Idag krattade jag upp det sista från den meterhöga gräsklippningen. Nu ser det verkligen fint ut igen! Gjorde även rent i stugan - bättre sent än aldrig.

Har ett projekt på G med ett stenparti med diveres växter. Blir perfekt att bygga av alla stenar som vi samlat vid infarten. Tar nog en sväng till Plantagen imorgon och inhandlar lite grönt. Har även blivit lovad en del av mamma då de ska gräva upp grundet i höst. Rosbuskar, Korneller och Alunrötter. Ska även ta lite Syren och fylla ut vår kommande häck som just nu är väldigt gles.

Här är lite bilder från dagens bad i den 25 gradiga poolen:

 

Mamma skrattar åt pappa som - ja, vad gör han?

 

Kevin med Oliver och Victor i bakgrunden.

 

Mitt syskonbarn Melker.

 

Mitt syskonbarn Meja.


 
Oliver och Victor.

 

Alla dårar -  ni kan bara gissa hur hög ljudnivån var!

 

Underbart kort på mamma och Meja!

 

Härligt i poolen!



Victor kastar i väg Oliver som njuter av all vattenlek.

Skrivet av: rebecca

han gör ju plankan! Googla på de du!

2011-08-03 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0