Mina brallor har krymt!

Vem är det som varje år när jag har semester gör inbrott i mitt skåp och tvättar mina kläder för varmt? Jag börjar bli jävligt irriterad på dig nu!!!

Jag kan ju knappt ta mig ner för trappan. Min ursäkt till Simon i torsdags när jag kom lite sent var att brallorna stramade så mycket så jag kunde inte ta så långa steg.

**************************************************************

Kära Fredrica imorgon är det du som börjar köra Viktväktar programmet igen. Sluta skyll över på någon annan vad du själv stoppat i dig. Hur många kakor har du ätit i sommar? Hur många mackor har det blivit?  Och vem åt upp en av Carros vita Tobleronen - den på 400 gr?

OK - Jag erkänner - JAG HAR ÄTIT FÖR MYCKET!!!

... men lite är det Årstahallens fel för de kör massa onyttiga varor till väldigt låga priser hela tiden. Om jag inte proppat i mig av dessa varor hade jag inte gått upp dessa extrakilon!!!


**************************************************************

Och inga jävla komentarer nu om att jag är fin och dyl. Ok fin är jag - hihi - men absolut inte smal. Jag ska ner till 60 igen och det nu! (Kom ihåg att jag bara jämför med mig själv)

Imorgon blir det ägg eller gröt till frulle - som man ligger får man bädda!

..........
och jag hade faktiskt tänkt gå ut och springa i kväll men mina skor var blöta efter att ha stått i regn i två timmar igår så det gick inte att springa i dem.

Undrar om det blir regn imorgon?




Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0