Underbara sommarvärme!

När jag stämplade ut från Maxi vid tre möttes jag av en underbar hetta. Sommaren var tillbaka!

Åkte hem och hämtade Danny för att sedan ta bilen till Bahaus för att inhandla färg till huset. Fick med mig en krusbärsbuske med röda bär också för 50:-

Sen blev det en snabbis till mor för att hämta upp Oliver och sen gasen i botten ut till Borrlövsta. Till kvällsmat blev det haloumi och potatisgratäng - riktigt nyttigt och helt enligt tallriksmodellen...

Blev lite plantering, krattning och vattning. Avslutade kvällen med ett dopp i poolen med Danny och Oliver. Killarna sover kvar men jag åkte hem. Imorgon är det sista dagen på Maxi.

Natti, natti



 Poolbad i 23 gradigt vatten klockan 21 i augusti - underbart!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0