Varulvar i skogen...

När Danny kom hem från jobbet drog vi ut till Borrlövsta. Danny började måla på huset och jag rensade i stora rabatten. Satt även upp alla de 20 solenergilampor som vi köpte på Bauhus i våras. Snacka om att det blev fint när mörkret kom!

Vid tio lämnade vi Danny i stugan och åkte hem. Eftersom det var mörkt, fullmåne och jag var ensam i bilen förutom Oliver så började jag självklart stressa upp mig själv. Såg inte hur man skulle låsa dörrarna innifrån så jag var tvungen att ringa Robban. Såg ett scenario framför mig där jag antingen skulle bli stoppad av en bil som stod mitt över vägen och när jag sen stannade blev överfallen och .... pip piiip.. hm ELLER att jag skulle bli ifattsprungen av en varulv...

Robban gjorde mig sällskap i telefonen fram till storavägen sen kände jag mig trygg. När vi lagt på hade Oliver somnat. Jag gasade på, spelade Kent på högsta volym och njöt av mörkret, de dimmiga åkrarna och min härliga blåa panelbelysning. Riktigt mysigt var det!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0