MQ - I Love!

Tillbringade idag två timmar på MQ - Gränby. En timmes letande efter fynd, en halvtimmes provning och en halvtimmes köande.

Gick i alla fall hem med ett par brallor, en stickad tjockkofta, ett linne och tre blusar av märket Stockh lm. 1400:- kostade kalaset och det var det väl värt.

Imorgon ska jag nog ta en liten tripp till MQ i Forumgallerian för att se om det finns mer. Dagens fynd var linnet jag ville ha men inte hittade rätt storlek. När jag provat klart och skulle gå till kassan hängde just det linnet på stången där allt hängs som är provat men inte bra. Snacka om tur!



      Denna fast i svart blev dagens turfynd!

Skrivet av: Carina

Skitsnygg! Åh nu måste jag ner på stan imorgon, orka! :)

2011-12-27 @ 20:54:58
Skrivet av: Freddis

Hahaha - livet är hårt! :)(Använder du sjalen som vi fyndade på rean förra julen - den svart/vita från Stockh lm? Jag älskar min ännu och använder den flitigt. :)

2011-12-27 @ 22:08:58
Skrivet av: Carina

Japp den använder jag, älskar´n=)

2011-12-28 @ 13:39:13

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0