Dags o krypa i säng.

Har haft huvudvärk till och från hela dagen. Blev nog lite för stressigt i morse och sen när Börje ringde o sa att vi inte kunde åka för att Theres var sjuk släppte allt. Typisk stresshuvudvärk.

Men imorgon blir jag ledig. Ringde till jobbet och berättade att Danny var kvar på sjukhuset och att jag inte kunde jobba stängning. Erbjöd mig dock att jobba dag i stället men det var ingen som ville byta. Så nu fick de ersätta mitt pass med någon annan. Jag har ju rätt att vara hemma med betalning från försäkringskassan när barnets vårdare är sjuk. Så nu blir det en "ledig dag" imorgon också.

Oliver kommer vara ledig från dagis så vi går till Skogen på picnic eller till pulkabacken. Får se hur kallt det är. När Kevin slutar kvart över två åker vi upp och hälsar på Danny på sjukan.

Men det blir ju aldrig som man tänkt sig så jag ska inte göra några större planer. Vi får se imorgon hur det blir...



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0