Det värker...

... i benen och fötterna. Mina stackars kroppsdelar fick en chok när jag blev frisk. Nästan 25 000 steg mån, tis och onsdag. Efter att ha vilat i elva dagar blev det nog för mycket.

Men i morgon blir det en stilla dag i Stockholm på Maxiträffen. Konferans på dagen och hockey i Globen på kvällen. Underbart att Carro kör så vi slipper passa tåg och tunnelbana.

Annars har det inte hänt så mycket idag efter Nickis. Jag somnade på sängen en stund när jag kom hem och sen gjorde jag kvällsmat. Strimlade lövbiff och stekte upp den och rörde sen i såsen från igår. Hällde upp den på riset som också var kvar från igår och vips - på 5 minuter fick mina killar en kanonmiddag!

Var upp till Gränby en sväng och sen en promenad till Årstahallen. Nu blir det ett bad - lovely!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0