Livet återvänder

Halsflussen är försvunnen och det känns så himla underbart. Jag kan inte förstå hur ont jag haft! Tänk när jag två nätter i rad satt och sov i soffan. Det gjorde så ont att svälja så saliven fick bara rinna ut. Hur jag jag sen vaknade på natten med en tunga torr som sandpapper och hur jag fick spola den under kranen för att få den mjuk igen.

När jag ringde doktorn på lördagmorgon då var jag dålig. Hade lika gärna kunna ringt efter ambulans. Min energi var slut och jag hade så ont, så ont.

Jag har legat på soffan precis hela dagen idag förutom en snabbis till Årstahallen med bil i morse och tre vändor till tvättstugan - In med tvätten i maskinen, in med tvätten i tumlaren, hem med tvätten. Kände bara att jag var tvungen att tvätta sängkläderna och husets alla handdukar - Få bort alla äckliga bakterier!

Nu är det bara att invänta att energin ska återvända och att hostan försvinner. Sen är jag redo igen!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0