Stress off

Har haft en vilodag idag. Bara tagit det lugnt och gjort det jag känt att jag behövt. Började dagen med en tripp till IKEA med Susanne och ungarna.

Vi njöt av fika medans ungarna lekte på Småland. Vi fick sällskap av Robban och Sonja som också var där. Så himla skönt att sitta i lugn och ro och bara snacka.

På eftermiddagen var jag, Danny och Oliver till Axelina och hälsade på Olivers nya avdelning där han ska börja på tisdag. Det var inga konstigheter och det känns bra. Oliver är nöjd och ser fram emot detta äventyr.

Mellan fyra och sju hade jag tvättstugan. Körde bara två maskiner för att få undan lite. Låg på soffan och slappade medans jag väntade på att de skulle bli klara.

Avfrostningen av kylen var kvällens roligaste. T.o.m Danny lämnade Maffia wars för att stå och hacka loss isbitar. Roligare än man gör sig blir det inte.

Tack och godnatt!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0