11 000 steg!

Har varit ute och gått med Susanne i en och en halv timme. Fick ihop 11 000 steg - inte illa!!!

Vi promenerade i Årsta, mot Vaksalakyrka genom Brillinge förbi Gränby och sen mot Årsta igen. Var så himla skönt att komma ut och röra på sig.

Vi tog en liten sväng på kyrkogården för att titta lite. Susanne hade inte varit till Marias grav så vi tänkte hälsa på henne. Tyvärr så hittade jag den inte men jag tror att det var för att den var så långt upp och där kunde man inte gå pga all snö. Jag sände Jampa en tanke när jag gick förbi hans grav. En ensam ros och ett brinnande ljus prydde hans grav. Tragiskt när så unga människor går bort och försvinner.

Vi tog en sväng in på Årstahallen för Susanne skulle köpa batterier. Hon har köpt någon sorts katt skrämma som hon ska ha på tomten så att katterna inte går in där och skiter - hahah!

Känner mig helt slut nu och förvandlas till en soffpotatis resten av kvällen.





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0