Anneli & Anneli 40 år

Hade en skitkul kväll igår på Annelis och Annelis 40 års fest. Vi var i en lokal i Svartbäcken som var jättemysig. Det var sjuttiotalstema men som sagts innan var mitt bidrag till detta sjuttiotal bara min blåa ögonskugga.

Välkomstdrink i form av bål - tror jag välkomnade mig själv fem gånger...

Vi bjöds på en härligt hemmagjord buffé lagad av 40åringarna och deras mödrar. Smakade underbart gott! Jag och Danny hamnade vid samma bord som Anneli och hennes nya snubbe Jonas. Vi hade mycket att snacka om då han har sitt hem i närheten av Borrlövsta.

Sen blev det dans,sång, musikgissningstävling, mingel och skratt!




Och när en full brud får en kamera i handen mitt i natten kan vissa konstiga kort dyka upp...


Skrivet av: Ewa

Så vacker brud så.....

Tänkte att du nästa gång vill låna min 70 talsdress som jag sydde år mig själv då det begav sig....

Du kan kolla in den nästa g vi ses.

Hoppas huvudvärken stuckit sin kos?

Kram

2011-01-16 @ 17:51:20
Skrivet av: gudrun

varför gör du dig så ful

2011-01-16 @ 19:59:47
Skrivet av: Freddis

Ful?! En mamma ska tycka att hennes dotter är snygg hur full och dum hon än är... HAHAHAH!

2011-01-16 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0