God morgon!

God morgon!

Har varit vaken en timme nu och ska strax hoppa in i bilen och åka och hämta Kevin som sovit hos sin mamma. Sen blir det fotbollsträning för honom och Danny.

Victor ligger i sängen och käkar frulle. 9:15 blir han hämtad för rugbyträning på Liljeforssskolan. Vilken tur man har att en av tränarna bor här i Årsta och kan ta med honom varje helg.

Vad ska jag och Oliver hitta på då?

Först en ordentlig frukost och sen blir det någon uteaktivitet. Susanne och jag ska gå en långis idag och jag hoppas att vi får me oss de flesta av våra familjemedlemmar. Victor lär dock blankneka. Men vem hade inte gjort det när man var fjorton? Gå på promenad med mamma och pappa - pinsamt...

Ha en bra dag alla!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0