Happy new year!

Vi var hemma hos Pelle och Susanne igår tillsammans med några till. Vi hade jättetrevligt med massor av god mat och dricka. Jag hade tänkt trappa av vid halv tio eftersom jag skulle börja sju imorse så något fylleslag var inte att tänka på. Blev dock vin lite för länge så jag tog bussen i morse men det var det värt. Jag hade jätteskoj!

Snön vräkte ner och när vi kom ut vid tolvslaget hade det nog kommit en 15 - 20 cm snö på bara någon timme. Vi skålade i skumpa och smällde av lite raketer. Sen började vi plogningen hem. Vagnen gick inte att dra så jag och Victor hjälptes åt att dra den hem.

Tack Pelle & Susanne för en kanonkväll!


Skrivet av: Ewa

Behövs inga kommentarer, bilderna säger allt!

GOTT NYTT ÅR!

2011-01-01 @ 16:45:16

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0