Ingen lök!!!

Idag blev det Korvstroganoff till middag. Min gamla favvorätt innan jag blev veggis. Gör naturligtvis den som jag minns och då med massor av lök!

Vår mellankille kan absolut inte äta lök och andra grönsaker. Därför brukar jag hälla i löken det sista jag gör för att de andra i alla fall ska få njuta av den godaste korvstroganoffen i stan. (Tro mig, jag vet!!!)

Idag när vi åt började Kevin plötsligt att hitta lök i sin mat! Finns ingen sa jag - din mat låg redan på din tallrik när jag hällde i löken. Han vidhöll att det var lök och fortsatte att peta...

Så vad är vitsen med att göra utan lök när han ändå kan plocka ur lökbitar som inte finns? HAHAHAH!!!

Fick ett tips om att mixa ner löken istället men det blir inte riktigt det samma. Det är ju själva lökbitarna som är goda.

Barn är underbara! (och lök med!)



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0