Läge - lågt...

Har legat i soffan/sängen hela dagen i dag med. Känns aningens bättre i halsen idag då jag kan svälja utan att behöva säga aj efterråt. Finns det ett handfat/diskho i närheten väljer jag dock fortfarande att spotta.

Öronen sticker fortfarande vilket de inte borde göra då doktorn sa att de var fina. Däremot har jag fått en jävla hosta. Tur att man har Cocilana hemma. Dessvärre har jag inte ätit så mycket så jag är lite rädd för att ta den på tom mage.

Oliver har till slut låtit sig övertalas att ta medicinen efter att i går vid två tillfällen kräkts upp den. Har dock bara fått halv dos i dag så att i morgon får vi köra på som man ska. Han vill inte äta mat men äter gärna kräm, gröt och semla. Han får äta vad han vill bara han äter!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0