Lena 50 år!

Nu kan jag avslöja min andra hemlighet - firandet av Lenas femtioårsdag!

Egentligen fyller hon på söndag men vi firade henne idag istället. Självklart är hon ju ledig på söndag. Jag var in på jobbet i går och skrev grattis skyltar och hämtade pengarna från insamlingen. Sen drog jag ner på stan för att köpa hennes present. Begav mig till Lustgården där det inhandlades en massageolja med smultronlukt och ett presentkort på 750:-

Så nu ska gammeltanten få lite fart i sänghalmen!

Vi passade på att gratta henne när hon käkade lunch halv tre. Med tårta, blommor och paket hoppade vi fram och sjöng för henne. Hon blev jätteglad!

Här kommer lite bilder - har dock inte kunnat reducera rödaögon då jag använt Kevins dator.




För den som undrar över bilden så är den tagen på Lenas möhippa för typ tio år sedan. Det är jag som lagt det underbara sminket.

Tårtan är gjord i Maxibageriet.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0