Puh!

Trött som fan. Att vara ledig är ingen dans på rosor. Klockan ringde halv åtta och sen var det fullt ös hela dagen. Jag lämnade Oliver på dagis fast jag var ledig då jag hade så himla mycket som jag måste uträtta. Dessutom har han ju varit hemma sen den 22:a december så jag tycker inte att jag behöver ha någon ågren över det.

Vet inte var all tvätt kom ifrån men jag hade fyra stycken överfulla IKEA kassar med smutstvätt. Tur att jag kunde boka dubbel tvättid i tvättstugan.

Samtidigt som jag tvättade städade jag här hemma. Har försökt och tömt alla kartonger som jag fyllde när vi tömde klädkammaren. Tror bestämt att vi ska inhandla ett smalt skåp också - det behövs och det får plats.

Sen bars det ner kartonger, färgpenslar, julsaker och dyl i förrådet. Allt är bara inkastat för att jag ska ta en heldag och vara där nere och bara kasta, kasta, kasta! Sen går alla kartonger in som på räls. Varför ska man spara gammal skit? Släng eller ge till dem som behöver!

Sen var det en sanbbis upp till Gränby för att fixa lite där. Handla present till brorsan, gå till banken, apoteket mm.

Hem igen, promenad till Årstahallen, hämta Oliver, åter till Årstahallen då jag glömde snus, hem och laga mat, äta, diska och så... iväg till Tompa på 36 års kalas!

Puh - ni ser vilken dag!

Imorgon är det också fullt upp men då är det två hemlisar som ska fixas - en rolig och en tråkig!

Skrivet av: Camilla R

Men Fredrica, var det du som skulle ha snus? Annars får väl karln din ta sig ut och köpa sitt snus själv! Hälsa honom att det är om inte annat att få lite frisk luft ;). Kram och tack för igår!

Skrivet av: Freddis

Tack själv för tårta och trevligt sällskap. Just då hade jag lovat att handla snus så det kändes som ett måste. Normalt får han köpa sina laster själv. :)

2011-01-14 @ 09:04:18

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0