Sovmorgon - igen!

Vaknade klockan nio av att det var tyst - alla sov! Jag gick upp och kollade Olivers säng för jag misstänkte att den var sjöblöt - men icke.

Väckte Oliver för att vara på den säkra sidan av att inte behöva byta sängkläder men nu har han legat i soffan också och är inte kissnödig.

Fick ett sms från Robban om att Victor sovit i 14 timmar och undrade om han skulle väcka honom? Killen somnade alltså sju igår och sover än. Fjällvärlden är bra för honom!

Nu ska det ätas frukost och greja lite. Sen ska jag ta en snabbis upp till Gränby och kolla på MQ:s rea. Har ett tillgodokvitto på 1000:- så något kan jag handla.

Jobbar 16 - 22:30 idag och det blir första stängingen sen i somras. Har ju lyckas byta bort alla hitintills. Dagens stängning har jag dock inte kämpat för att få bort. Dubbelön och en ledig dag med hemmavarande barn är helt ok - dessutom fick jag ju en härlig sovmorgon också!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0