Tisdag morgon

Idag är vi uppe tidigt precis som igår. Ska åka och lämna ungarna på dagis/skola till sju. Känns lite ovant att hänga på låset för att lämna dem.

Victor är hemma idag med feber. Hade varit skönt att få vara hemma och vabba honom men det får man ju inte.

Ikväll ska jag slänga all skit som vi har på balkongen och i förrådet. Föreningen har ställt upp en container hela veckan och i den får man slänga precis vad som helst. Vi kommer fylla halva containern bara med vårt skräp. Sen kommer jag kunna göra jättefint i förrådet.

Blir även tvätt i kväll, jag bokar ju alltid tisdagar och det känns skönt att ha en bestämd dag och tid som är avsatt för det.

Nu Maxi och löningsdag.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0