Hotell Centralstationen

Nu är allt klart!

Fr.o.m V35 byter jag arbetsplats efter nästan 14 år på Maxi och vandrar vidare till hotelbranchen igen. Jag kommer jobba på Hotell Centralstationen.

Det känns naturligtvis inspirerande och kul att få göra något helt annat efter så många år på Maxi. Samtidigt lämnar man en arbetsplats där man har sin trygghet och underbara arbetskamrater. Jag har verkligen älskat detta jobb. Alla underbara kunder som återkommer dag efter dag. Visst ett och annat rötägg har man träffat på men de har ju bara inspiretat till roliga blogginlägg...

Jag är oerhört tacksam över att ha fått tjänstledigt under hösten men jag hoppas naturligtvis att det här är min chans och det som verkligen kommer få mig att blomma upp igen. Att få utvecklas och ta egna beslut i större utsträckning.

Tack Maxi för att ni ger mig den här möjligheten under hösten och tack alla underbara arbetskamrater för allt skoj vi gått igenom. Nu blir jag kund istället.

Stort tack även till Robert & Charlotte som tror på mig och ger mig den här chansen.

Skrivet av: Carina

Åh vad kul, grattis=)))

2011-07-26 @ 21:31:32
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Tack Carina, det känns jättekul! :)

2011-07-26 @ 23:38:34
Skrivet av: Ewa

Vet du...när jag var 40 så fick jag chansen att prova ngt helt nytt! Önskar dig så mkt LYCKA TILL med nya utmaningar. Du kommer att passa som handen i handsken eller vad man säger!

Kram

Ewa

2011-07-28 @ 18:09:13
Skrivet av: Freddis

Tack Ewa! Det känns verkligen roligt att få syssla med något annat framöver. Man måste ju ta chansen när man får den... :)

2011-07-29 @ 04:46:03
Skrivet av: CamillaB

Oj, Grattis!! :) Trodde nog aldrig du skulle sluta. Som du själv skriver så trivs du verkligen med ditt jobb. Lycka till. Kram, C

2011-08-01 @ 00:44:19
Skrivet av: Freddis

Jag trodde nog aldrig heller att jag skulle byta men det här erbjudandet kunde jag inte tacka nej till! :)

2011-08-01 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0