Hur gör jag nu för att handla?

 Idag låg vårat scanningsystem nere pga service. Lappar med information satt uppe som förklarade läget. Trots detta så fanns det vuxna människor som inte förstod budskapet. De blev helt ställda.

- Kan man inte scanna idag?

- Kan man scanna om man tar dosan från andra sidan av butiken?

- Hur gör jag nu?

- Hur gör jag nu?

- Hur gör jag nu?

Kunderna var tvungna att komma fram och fråga hur de skulle göra? Det är ju fan sjukt!!!

När en arbetskamrat pratade med en kund och fick förklara ordagrant hur hon skulle göra för att handla höll jag på att garva i hjäl mig:

 - Ta varan du ska ha, lägg den i vagnen och när du är klar går du och ställer dig i kö i en vanlig kassa....

 
En del kunder klarade helt enkelt inte av situationen utan åkte hem för att återvända senare under kvällen.

I-lands problem eller?

Skrivet av: Carina

Hahahaha...kunder/gäster kan vara sååå tröga=)

2011-07-07 @ 10:07:34
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Rent ut sagt blåsta... ;)

2011-07-09 @ 00:52:48

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0