Idag är det mycket!

Ska strax dra iväg för att möta Helena utanför Bauhaus. Vi ska handla en present till förskolan. Ideén just nu är en rolig vattenspridare men vi får se. 500:- har vi samlat in och det är ju inte så mycket. Drygt 20 betalande föräldrar á 20:- (några hade stoppat i lite extra i kuvertet) På Olivers förskola vill inte fröknarna ha några presenter (eller vill o vill...) så det köps alltid något till barnen/gården. Två år i rad har vi köpt fruktträd men med årets budget blir det inte så mycket. Tråkigt att inte fler vill vara med att lägga ett litet bidrag.


Sen ska jag köpa jord, åka till Apoteket, Köpa vin till Kevins lärare (jo, det kan man visst - det har jag alltid gjort) och köpa en tröja till Victor som han kan ha på avslutningen imorgon.

Klockan femton är det dagisavslutning och halv sex bär det av på fotbollsmatch i Ekeby. Förutom detta måste jag laga mat innan avslutningen och baka inför vårt årliga avslutningsfika härhemma imorgon.

Ledig dag? - Jo, hejsan!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0