Söndag 12 juni

Idag har det hunnits med mycket även om det har varit i ett lugnare tempo. Tänk vad mycket roligt det finns att göra!

Vi startade dagen med att ta en tur till Marielund med mamma och pappa. Första resan med Lennakatten för den här säsongen.



När vi kom hem stekte jag pannkakor och råkade även brännskada min stora son på handen. Sen tog vi bilen till Fjällnora för att hämta hem Kevin som varit på scoutläger.



Efter märkesutdelning, fika och annat roligt ville ungarna bada. Vi tog vårt pick och pack och gick över till badet. Mamma och pappa hade också anslutit en kvart tidigare och vid badet väntade Robban med Sonja och Charlie. Vi badade (ja inte jag då men ungarna) ett tag och sen dök även Tompa med sina ungar upp.



Vilken tur jag har som har så fina människor i min närhet - stora som små som man kan dela dessa gulddagar i livet med. Jag Älskar er!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0