Underbara värme!

Gårdagens timmar efter jobbet spenderades i mammas och pappas trädgård. Denna ljuvliga värme fick mig att sitta i skuggan och njuta.

Vet inte hur många timmar som Oliver, Melker och Meja låg i poolen. Mamma och Victor badade också men inte lika länge. Tänk om vi fått haft en sådan pool när vi var små!

Vi sålde jordgubbar för 7:- lådan så jag hade med mig sex stycken vilket gjorde att alla fick äta precis så mycket jordgubbar de ville och endå blev det över.

Sista doppet tog ungarna vid kvart över nio. Vi var inte hemma förräns kvart i tio och då somnade Oliver bums. Jag tog då cykeln och cyklade ner på stan och mötte Danny när han kom med bonnbussen från jobbet. Det var en sådan underbart varm sommarkväll/natt. Hade gärna suttit på en uteservering och druckit lite öl.

Vi tog dock ett glas vin på balkongen när vi kom hem i sällskap av tända ljus. Ett härligt avslut på en härlig dag!



Mamma och Meja i poolen.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0