Det närmar sig...

Idag har jag och Danny kommit en bit vad det gäller planeringen av festen. Hälften av det som ska inhandlas är handlat. Sånghäftet är på G och musiken är på G.

Då det inte kommer finnas något internet i lokalen undrar jag helt enkelt - finns det önskemål om musik? Vi måste åka till närmaste musikaffär och inhandla all musik omgående... Skriv gärna förslag så att du inte blir utan din musik på lördag.

Emil kan vara lugn - Lena är bokad. Rosi kan vara lugn - Carola är bokad och So What lika så. Veronica kan vara lugn - Kenta är på plats. Camilla kan vara lugn - Danny ska sjunga. Helena har West Virginia men någon repris av trettiofemårsfestens linedance kanske inte är aktuell... Reserv till Helena är då Edward Maya.

Men vad vill ni andra ha?

Kan Charlotte ta med Robbans hit - Vandrarhem!?

Till mig själv blir det främst Erik Saade med Popular och Noice är självklart också på plats. 

Låt veckan gå fort - Party party!!!

Ps. Tro det eller ej men tack vare VILA på Gränby är även min outfit för lördagen klar. Fatta vad skönt att veta redan nu vad jag ska ha på lördag. Inget gråtandes två timmar innan om att jag inte har något att sätta på mig...

Skrivet av: Ingela

Vad vad?? Är det någon som fyller jämt :) Lovely.



Ville bara säga att jag öppnar min blogg igen, så välkommen förbi om du vill nångång.

Kram kram

Skrivet av: Camilla R

Blev det ny outfit alltså :)?

Skrivet av: Freddis

Jepp. Klänningen spar jag nog ett tag till - kanske till Williams dop?

2011-03-14 @ 21:49:02
Skrivet av: Emil

Tjoho:=)

Löööövely:=)

2011-03-14 @ 23:13:43

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0