Elak mamma

Tänkte bara bikta mig och berätta vilken elak mamma jag är.

Oliver tappade bort sin enda napp i fredags och vi kunde inte hitta den. Han tvingades somna utan vilket gick relativt bra. Lördagen var lite ledsam men söndagen gick bra. Idag när jag skulle ta fram dammsugaren hittade jag nappen under sängen.

Jävulen i mig sa: Göm, göm!!!

Så nu ligger nappen i min garderob. Det bästa av allt är att Oliver har inte ens frågat efter sin napp idag. Känns som ett bra avslut på nästan fyra års missbruk av napp.

Min son är nappfri - Tjoho!!!

Skrivet av: Camilla R

Bra beslut tycker jag! Ibland måste man få vara en "elak" mamma ;).

Skrivet av: Freddis

Skönt nog har han inte frågat efter nappen någonting. Helt underbart att slippa leta efter den stup i kvarten. :)

2011-03-30 @ 23:15:18

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0