Grattat Lisa

Idag har jag varit och grattat Lisa på hennes 40 års dag. Egentligen fyllde hon den 24 februari men tid har liksom inte funnits för att hinna med. Loar fick också en present då han fyllde ett år i söndags.

Jag hämtade Oliver redan halv två och sen åkte vi till Norby. Oliver och Ossian var ute och lekte på tomten i det fina vädret och vi gick in för att mata Loar.

Efter en stund kom de in. Oliver som inte är van att vara ute och leka ensam (då vi bor som vi gör) sa - vi kan inte vara ute för det är ingen fröken med... Jag skrattade och sa men vi tittar ju på er genom fönstret. Egentligen handlade det nog mest om att han ville gå in och spana in Ossians saker men kommentaren var rolig.

Vi snackade och fikade och som vanligt blev jag trött och sov en stund på Lisas soffa. Måste säga att jag är ett väldigt trevligt sällskap...

Ungarna hade jätteskoj och vi bestämde att vi snart skulle ses igen. Det sa vi i somras med när vi var där i Juli och det tog ju sin tid att hålla det löftet. Men nu ska vi bättra oss!

Annars var det inget speciellt som stod på agendan idag. Kvällen fylldes av matlagning, läxläsning och annat nödvändigt.

Imorgon har jag ett riktigt glidarpass 15 - 20. Nästan löjligt men jag är superglad att jag fick byta med Sanna så att jag slapp få monsterpasset med stängning.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0