Lås dörren förfan!!!

Idag när jag skulle gå på toa på jobbet hände en jävligt pinsam grej. Först så skämdes jag som fan men sen insåg jag att det var ju inte jag som gjort bort mig och började garva.

Detta hände på toan som ligger bredvid kassakontoret.

Jag öppnar butiksdörren och går mot toadörren som är stängd vilket den nästan aldrig är men det lyser vitt i låset. När jag öppnar dörren får jag en smärre chock!

På toaletten sitter en anställd med brallorna neddragna till skorna och bajsar snackandes i mobilen. Jag vet inte varför men jag blir förbannad.

- Du kan väl förfan låsa toaletten när du sitter där - FAAAAAAAAN!!! vräker jag ur mig och går därifrån. Jag kände mig så dum innan jag insåg hur dum han måste känna sig.

Sen började jag garva och med röda kinder var jag tvungen att gå till Lena och Simon och berätta om vad som hade hänt. Simon tyckte att det var "the story of the day" eller nästan "the story of the year".

Killen kom senare ner till oss och vi garvade allihopa. Jag tycker han var tuff som tog tjuren vid hornen och kom ner och garvade med oss. Det hade inte jag gjort. Pinsamt!

Skrivet av: Veronika

Uhh, vad jobbigt. Man måste ju fan låsa efter sig. Blir ju konstig stämmning nästa gång man stöter på den där personen.

2011-04-19 @ 16:58:06
URL: http://lassmed-malmo.se

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0