Mitt största TACK!!!

Ännu en gång, tack alla Ni som var med i går och gjorde min fest till ett minne för livet. Och tack Ewa och Tomas som var hemma med Kevin och Oliver istället för att få vara med mina alla nära och kära och festa loss. TACK!!!

Jag fick massor med fina presenter som jag vill dela med mig av och tacka för. Många eller snarare de flesta missade när jag öppnade presenterna. Jag försökte väcka attention men vin och tjolabaloola var mycket roligare!



              Tack mina Älskade Danny, Victor, Kevin och Oliver



                                  Tack Pelle och Susanne!



                                         Tack Maria!



                 Tack Robban, Charlotte, Camilla, Tomas och alla ungar!



                                   Tack Karin och Tomas!



                                             Tack Emil!



                                   Tack Elisabeth och Jörgen!



                                  Tack Veronica och Anneli!



                                          Tack Johan!



  Tack Totte och Chattis, Johan och Susanna samt Therese och Gustav!



                                Tack Rosi, Helena och Fredrik!



                                       Tack Kristin!



                                         Tack Börje!



                                           Tack Veronica!



                  Tack Camilla och Niclas, Anneth och Roger!


Jag fick även en present där det stod - Grattis från mig som inte var bjuden...



Charlotte hade fixat kortet på Charlie - precis så som jag ville ha det - svartvitt med brudbuketten i färg. Kommer bli så himla fint på väggen och ungen är så himla söt. Jag älskar det här kortet!!!

Tack
även till Lisa och Micke för jättefina blommor.

Tack ännu en gång Tomas och Ewa för soffan och blommorna!

Och TACK mamma och pappa för all hjälp med fixande före festen, under festen och städningen idag.


Skrivet av: Ewa

Ojoj vad du fick presenter, man skulle kunna tro att du fyllde 50!

Men är man som Du så är man värd varenda ting.

Vi träffades aldrig igår, hade varit roligt och se om du nu ser ut som en 40 åring.

Stor Kram

2011-03-21 @ 06:49:12

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0