Åka hit och dit.

Det roliga med att ha barn är att man aldrig har problemet att inget finns att göra. Snarare måste man dra en gräns om vad som måste göras och vad som man kan hoppa över.

Nu blir det strax körning till Fyrishov för att dumpa Victor, Simon och Morgan som ska ha veckans andra rugbyträning. Normalt är jag förskonad från denna körning då deras underbara tränare Tommy råkar bo precis bredvid oss - Lycka!

Sen bär det av till Årsta och lämna Kevin på fotbollsträning. Jag har sms:at Danny om hur länge träningen är men inte fått svar. Jag hoppas på en timme...

Sen bär det av ut till Ewa för att hämta hem Oliver. Han har efter en förmiddag med sin far och en timme med sin morfar varit hemma hos sin farmor. Ville inte riskera att lämna på dagis eftersom de ringde hem mig igår. Imorgon är jag ledig så då får han också vara hemma. 

Men missförstå inte - det är underbart väder ute och det gör mig ingenting att åka ut och fara. Vem fan vill sitta inne när det är sommar? Nu har jag en bra anledning att få åka hit och dit.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0