Fredag den 13:e?

Den stora otursdagen - ska man tro på sånt trams?

Kom till jobbet i morse där både dataskärmarna i spelhörnan och Svenska spelmaskinerna krånglade. Jag fick ordning på skärmarna men Svenska spel var det krångel med enda fram till lunch.

När vi skulle åka hem från Thuns på kvällen så hade vindrutetorkarna slutat fungera. Regnet öste ner medans vi krypkörde...

Men fredag den 13:e nja, jag födde ju Victor fredag den 13:e och idag hittade jag en skitsnygg kjol på Thuns. Jag tror nog mer att det är slumpen...

Skrivet av: Carro

jag hade en riktig skit dag igår. skyller allt på dagen trettonde. känns en aningens bättre då. love you <3

2011-05-14 @ 12:18:09
Skrivet av: Freddis

Hihi, jag tror det gått åt skogen om det varit den tolfte också... Puss! :)

2011-05-15 @ 08:21:39

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0