Getter, middag & Luktärter

Vid fyra cyklade jag, Oliver och Victor över till 4H för att hämta nycklarna till lokalen eftersom vi ska ha Olivers kalas där på lördag. När vi endå var där passade vi på att gå runt och kika lite på djuren. Killingarna hade blivit lite större och var så sällskapssjuka. De är så söta och det är nästan så att man skulle vilja stoppa ner en i cykelkorgen och ta med hem.

Sen cyklade vi till mamma och käkade middag där. Som vanligt somnade jag en stund på soffan.

Jag hade lovat Susanne att komma över någon gång under dagen så vi stannade till där en timme när vi cyklade hem från mamma. Vi drack kaffe och snackade skit. 

När Oliver somnat planterade jag om mina blommor från Ungern som jag fått av Susanne. Sen planterade jag luktärterna som skulle ligga i blöt i tolv timmar men nu legat i fem dygn...

 

Okända blommor från Ungern som blir vita eller rosa buskliknade blommor.



         Blivande Luktärtor - finns det någon ljuvligare doft?


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0