IKEA

Det låter kanske sjukt men jag fick stränga order av min son att vi måste åka till IKEA. Själv ville jag ligga på soffan och vila men han sa att han behövde luftas.

Jag tog ett glas TREO och sen drog vi till IKEA. Gissa vart han styrde stegen?

Glasskiosken!!!

Men sen tog vi en promenad genom varuhuset och handlade lite småprylar. Äntligen ska alla glasen i skåpet bli enhetliga i stället för tjugo olika. Fick även med mig två murgrönor och två turkosa ljuslyktor.

När vi skulle åka hem ville Oliver åka till Plantagen men jag kände att jag orkade inte. Han blev jättebesviken så nu har jag lovat att vi ska åka dit till kvällen.

Strax ska vi till vårdcentralen och titta om det är en öroninflammation eller inte. Han var jättepigg på morgonen men just nu ligger han faktiskt i sängen och säger att han har ont. Vi får se...



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0