Puh - nu är alla hemma igen!

När jag skulle åka ut till Ewa och hämta Oliver sa hon att hon gärna skjutsade in honom till stan istället för att jag åkte ut. Jag tackade för det, parkerade bilen vid Årstaskolan och gick med Kevin till träningen. När den hållt på en stund gick jag upp till mamma och pappa. Där blev det en kaffe och en powernap på tjugo minuter.

Pappa erbjöd sig att åka och hämta killarna på Fyrisfjädern och det tackade jag också för.

Gick tillbaka till Kevin och strax kom Ewa och Oliver. Victor ringde och sa att de kunde åka med tränaren hem så jag ringde pappa och avbokade skjutsen.

Väl hemma lagades det mat till Kevin som ville ha middag (han åt pannkaka innan träningen) och till Oliver som inte fått någon mat av farmor.(Jo, han älskar mat och har dragit den valsen många gånger förut...) Victor värmde en pirog och sen skulle alla killar duscha/bada.

Nu återstår en sagoläsning för Oliver innan jag tar time out.

Skrivet av: Anonym

Nä men...j---ä unge! Vi fixade ju middag innan vi åkte. Iofs inget märkvärdigt men..köttbullar och makaroner vilket han åt med stor aptit! Ja nu framstår man som en farmor som inte ger ungen mat...ok hellre det än det han berättade om pappa!

Hoppas ni alla sover gott inatt! Jag kommer göra det.

2011-05-11 @ 22:28:09
Skrivet av: Freddis

Det är inte första gången ungen säger att han inte fått mat. Man kan ju inte precis säga att han ser svältfödd ut...

2011-05-15 @ 01:19:45

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0