WROOOOOOOM - TIDEN RUSAR!

För första gången ever så vaknade jag inte av alarmet till min klocka. Hade dock turen att bli väckt av ett telefonsamtal fem minuter efter utsatta tiden så det gick bra endå. Hade fruktansvärt svårt att sova i natt och somnade nog inte förräns över tre.

När jag kom till jobbet fick jag inte komma in för att det var brandövning - Tick, tack...

Sen brakade det loss - datorer som levde sina egna liv. Priser som inte gick att få in i datasystemet, datorer som bytte språk och datorer som pang poff bara dog. Min ena kassa hade ett tag lite svårt för att räkna. Jag trodde jag hade slagit in fel men det hade jag inte. Om man hade en vinst på 100:- och köpte fyra trisslotter för 100:- skulle kassan ge 25:- tillbaka... GALET!

När jag väl var hemma igen ökade jag speeden ännu mera, dammsög, torkade golven, åkte och hämtade Oliver, handlade, lagade mat, diskade, vek tvätt... Pust!

Sen ville Oliver gå ut och då mötte vi Danny i trappen. Vi tog en promenad och tittade lite på Kevins fotbollsträning. Oliver spelade boll med först Camilla och sen Urban, lagledaren.

Hemma igen nattade jag Oliver, somnade själv en stund, fixade vab papper, skickade ett brev till försäkringsbolaget om Victors cykel, fixade lappar till föräldrarådet och en inbjudan om Olivers kalas.

Nu är jag slut och dagen med - God natt!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0