Early morning

Uppe tidigt för att få iväg Victor på rugbyträning. Har sovit i sju timmar och skulle kunna sova i fem till. Blir inte mycket till sömn nu för tiden. Det hinns liksom inte med.

Danny är ute i Borrlövsta och ska fixa med nya förrådet. Jag skjutsade ut honom igår till ett totalt mörker och ett öde sommarstugeområde. Har aldrig sett så mycket stjärnor på himlen någonsin. Jag hade aldrig vågat stanna kvar där ensam. Hörde steg från varulvar som tassade runt och spanade... Enda rädslan han hade var att ett vildssvin skulle attackera honom om han stod ute i mörkret och kissade.

Oliver blev kvar hos mormor igår. Hon hämtad honom på dagis och sen ville han inte följa med till Borrlövsta. Jag var hos mamma under kvällen men Oliver gjorde klart redan när jag kom att han ville stanna över natten. Kevin skulle varit här men drog till farmor över helgen.

Så nu blir det duscha, frulle, hämta Oliver och sen ut och shoppa lite till hotellet. Klockan ett har Oliver rugbyavslutning i Liljeforsskolan. Sen får vi se vad som händer.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0