Fr.o.m idag...



... är jag hotellchef på Hotell & Vandrarhem Centralstation.

Jag är nöjd med mitt beslut och jag är så glad över att få jobba med ett härligt gäng i en trivsam miljö där kundbemötande är en viktig del av mina arbetsuppgifter. Just att prata med folk är ju som ni alla vet min grej. Hur många gånger har man inte fått höra att man pratar för mycket?

Det här kommer bli jättebra, arbetsmässigt, familjemässigt och lönemässigt. Och hur härligt är det inte att cykla  till jobbet på tio minuter?!

Tjohejj!!!


Skrivet av: Ewa

Lycka till Fredrica!

Du är som klippt och skuren för denna roll!

Kram

2011-10-14 @ 09:21:51
Skrivet av: Camilla R

Grattis till beslutet och till din nya titel :)!

2011-10-14 @ 19:33:19
Skrivet av: Freddis

Tack! :)

2011-10-16 @ 12:25:58

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0