Shoppat

Då Danny har sin jobbhelg drog jag med mor och far till Stinsen i Sollentuna. Hade kunnat shoppa hur mycket som helst för fy fan vad det finns mycket snyggt nu. På MQ hittade jag två blusar och en "snyggare" tischa och på VILA blev det ännu ett av de där underbara linnena. Oliver fick tre par byxor och tre par tischor samt en tjockiströja från H&M. Fattar inte varför det görs så lite tjockiströjor utan luvor - de är ju bara ivägen.

Letade efter ett par stövletter med hög klack men lyckades inte hitta några. Får ta en vända på stan i veckan och se om jag kan hitta några då.

Kvällen skulle ha tillbringats hemma hos Camilla men hon valde att spendera kvällen på akuten istället...så jag och Oliver var hemma hos mamma och pappa.

Victor var i Állianshallen och jobbade som sargvakt i en innebandymatch. Kanonjobb enligt honom - en timme sittandes på en bänk tillsammans med Christoffer för att fyra gånger ställa sig upp och rätta till sargen. Belöning - 50:-, korv och läsk.

Klockan har passerat tio och snart kommer en trött sambo hem efter ett nio - tjugotvå pass. Imorgon väntar samma sak för honom medans jag och Oliver ska på dop i Järlåsa kyrka.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0