Tack & adjö

Idag hade var jag till Maxi för ett litet avslutningssamtal med Anna samt fika med mina gamla arbetskamrater. Bageriet hade fixat en gigantisk tårta som smakade underbart gott. Till det stans godaste kaffe - den första saken jag kan komma på som inte är bättre på min nya arbetsplats. Finns inget kaffe som smakar som Merrild- mums!

Mina underbara kamrater hade samlat ihop till ett presentkort åt mig på Silver & Sånt - 800 kronor - ÅTTAHUNDRAKRONOR!!! Oj, vilket fint Edblads smycke eller två jag kommer kunna köpa för de pengarna. TACK!!!



Fick även en jättefin lanterna, blommor och ett stort fat från Mateus fullt med godis.





Sist men inte minst... med små kärleksord från Simon (som läser min blogg varje dag)




Har inte hunnit kolla ännu om jag vunnit några pengar...

Tack alla Älskade, underbara arbetskamrater för den här tiden på Maxi. Det har varit tretton roliga, härliga år i mitt liv. Vi har skrattat och gråtit tillsammans i förbutiken. Personalfesterna i början som var helt jävla crazy innan folk började bryta ben, kastas i pooler eller dansa på antika stolar... Festerna som är idag är rena barnleken jämfört med de som vi hade de första åren. Minns i Stockholm när festen bröts och vi fick veta att om inte Maxi Uppsala skulle lugna ner sig - då skulle festen avbrytas - hahahah!

Tack för alla fina presenter och alla underbara minnnen!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0