Tjohoo!

Fatta - det är onsdag kväll!!! Två jobbdagar kvar till helg...

Imorgon blir det kortdag. Klockan två ska jag till Maxi för avskedsfika. Känns lite jobbigt att komma och ta farväl. Sa till Anna, personalchefen att jag inte ville ha massa ballonger och skit.

Men en god tårta - det vill jag ha!!!

Mot Maxiiiiiiiii!!! (fast imorgon då)

Skrivet av: Ewa

ja....godbye till det gamla och Willkommen to det nya!

Så glad för din skull att det fungerar/känns bra för dig!

Kram!

2011-10-26 @ 21:56:21
Skrivet av: Freddis

Tack Ewa! Det är så himla skönt med regelbundna dagtider och lediga helger. Att jobbet och arbetskamraterna är toppen och lönen bättre - det är ju rena drömmen. :)

2011-10-28 @ 06:28:18

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0