Jag kör en Dalmatiner!

Började dagen med att köra fast i lervällingen när jag skulle parkera på knatterugbyn. Vanan troget styrde jag ut bilen på gräsfältet för att slippa betala parkering. Sladdvarnaren började blinka men jag tutade på - tills jag fastnade...

Fick lite hjälp innan träningen att försöka få bort bilen men det gick inte. Henke föreslog att vi skulle vänta till efter träningen då det fanns mer folk tillhands. Vet inte hur jag tänkte - men jag låste bilen och lät den va för en timme. Som om någon skulle sno en bil som satt fast i lervällingen????

Efter träningen var det dags igen, gasade sakta på tvåan och massa starka män tryckte på ibak. Gung-gung, gung- gung och vips - Bilen var fri! Kan dock meddela att min vita bil numera ser ut som en Dalmatiner.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0