Skam den som ger sig!

Efter sammanlagt miljoners gånger av tittande på spisen vid varje utgång i över tjugo års tid fick jag äntligen JACKPOT!!!  Ena plattan stod på tvåan och var jättevarm!
 
Så nu mina vänner tänker jag fortsätta med detta onaturligt sjuka beteende för jag vet att det kan löna sig!
 
Alla gånger då jag kollat och repeterat högt - 0, 0, 0, 0 gått ut låst dörren, låst upp dörren, gått in igen för att börja om... 0, 0, 0, 0. Gått ut, låst dörren, gått ner för trappen, tagit ut cykeln och där... hm - stängde jag VERKLIGEN av plattorna osså upp igen....
 
Öhh!!!
 
 

Skrivet av: Carina

Hahaha jag är preeeecis likadan:)

Svar: Vet inte om det är ett bra eller dåligt anlag. De omkring tycker i alla fall att man är sjukt jobbig.
Freddis

2012-08-21 @ 21:16:35
Skrivet av: Ewa

Hur gick det med boken, orkade du?

Svar: Hej Ewa! Oliver blev juh sjuk så han har varit hos mamma nästan varje natt den här veckan. Imorgon ska vi läsa!
Freddis

2012-08-21 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0