Kräk, kräk, kräk!

När jag vaknade igår kände jag en obehaglig känsla i magen. Varnade Robban att jag ev inte skulle kunna jobba och i samråd med honom bestämde vi att jag skulle stanna hemma. Lämnade Oliver på dagis och la första pizzan på parkeringen på Årstaskolan innan jag tog bilen hem igen.

Sen var det skyttetrafik mellan sängen och toan hela dagen. Fy fan!!!

Vid fem började Victor att kräkas.

När Danny var in till Oliver vid nio såg vi att även han hade kräkts i sömnen. Hela sängen var fylld med spyor. Vilken jävla tur att han inte kvävts av dem för vi hade inte hört någonting och han sov bara vidare.

Kevin kom på kvällen och även han hade varit hemma med magsjuka.

Mannen i huset är nu väldigt rädd för att han ska få magsjuka. Höll på att frysa ihjäl oss alla när dörren stod på vädring för att få bort baskeluskerna.

Jag mår i alla fall bättre nu även om jag inte har ätit annat än Piggelin. Tänk att denna glass är så underbar när man är sjuk.



Piggelin - Världens bästa sjukmat!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0