Nämen hallå!

Då var det fredag igen då. Ja, eller rättare sagt lördag...

Har tillbringat kvällen hemma hos mor och far. Vi drack lite rödtjut och spelade poker. Kvällens roligaste var när Danny var tre poäng från att vinna och morsan fick fyrtal. Tjohej - och vi andra åkte ner på noll igen.

På hemvägen stannade vi till på kullen och jag och Oliver tog några åk fast klockan var långt över tio. Så jävla roligt!!! Imorgon blir det garanterat några timmar på kullen.

Annars har veckan som vanligt bestått av att jobba. Har latat mig hela veckan och tagit bilen men hur roligt är det att cykla i femton minusgrader? På måndag blir det dock cykel igen - kan juh inte göra latheten till någon vana.

Nu blir det sängen - halv åtta ringer klockan. Sen blir det rugbyträning för Victor på Svettishuset medans jag och Oliver matar ankorna i Svandammen och tar en fika på hotellet.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0