Ensam kväll

Victor drog ut efter middagen och jag blev kvar ensam hemma. Det händer inte ofta att jag blir helt ensam vill jag lova. Helt underbart att få vara för sig själv ett tag. Tyvärr så var det huvudvärk idag med så en Treo och en timmes vila på soffan var nödvändigt.

Har tvättat, suttit framför datorn och hunnit med en timmes promenad runt Årsta i regn o rusk. Härlig promenad trots vädret och det var så skönt att komma ut o röra på sig.

Nu ska jag strax ta en dusch, värma vetekudden och hoppa i säng. Hoppas Victor inte är ute allt för länge för jag är så trött. (Ja, jag tillhör dem som inte tillåter mig att sova förräns alla som ska va hemma är hemma)



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0