Smällarna ligger på tork!

Berättade juh igår att Victor och hans kompisar blivit av med smällare då de blev stoppade av polisen. Frågade ikväll lite mer utförligt hur det hade gått till.

En polisbil hade kommit upp och tre grabbar av fem hade börjat springa. Gissa vilka polisen följde efter? Victor o en annan kille hade gått lugnt åt ett annat håll och kände sig lugna då de inte hade några smällare. Polisen hade fått tag på killarna och tagit deras smällare och sen åkt vidare.

Hur jag vet att min son inte ljuger???

Jo, hans stora Kinapuffar ligger hemma så fint på tork för jag tvättade dem i fredags och sen lade jag dem på hans element i hopp om att jag inte förstört dem...

Skrivet av: Camilla.B

Du måste vara världsbäst på att tvätta grejer som INTE ska tvättas ;) Typ, telefoner, kinapuffar.... Hahahahaha

2012-01-03 @ 09:31:40
Skrivet av: Freddis

Hahah! Och endock hade jag kollat fickorna denna gång men missat en... Victors telefon höll i alla fall i två tvättar medans Kevins bara klarade en ;)

2012-01-03 @ 17:23:21

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0