Tröjan innanför jeansen...

... det var länge sen. Vet inte om det beror på modet eller magen???

Nu ska i alla fall allt som hänger över bort. Sen jag började på hotellet har vågen ökat 5 kg. Detta beror enbart på att jag inte rör på mig längre. Jag står stilla och glor in i min dator dagarna i ända. Enda gången jag rör på mig är när jag plockar lite disk eller går ner för trappen för att gå på toa.

På Maxi gick jag typ 13 000 steg på ett arbetspass. Nu blir det nog inte mer än max 1 000. Inte konstigt att man jäser. Men nu surri är det promenader som gäller. Gick runt Årsta igår och tog samma vända ikväll. Fortsätter jag med detta så kan jag snart stoppa in tröjan i brallorna.

Och när Helena, Susanne eller Carina tröttnar på sina gåband kanske ni kan bära ner dem till hotellet. Då kan jag promenera samtidigt som jag lägger in bokningar...



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0