Gud tyckte synd om mig...

Runt två tog vi bilen och drog mot landet. Redan i Rasbo hade det börjat ösregna och vi bestämde att vi skulle ta en tur till Thuns först för att hoppas på att regnet skulle avta.
 
Oliver o Kevin levde fan i bilen och när vi skulle gå in på Thuns vägrade Oliver att gå in. Han tycker minsann inte om shopping!!! Så jag satt ute med honom tills Danny kom och tog över. Sen var mitt shoppinghumör som bortblåst och tjugo minuter senare lämnade vi Thuns. Mitt kortaste besök ever och inte ett öre rört på kontot.
 
Sen åkte vi mot landet i regnet. Kevin o Oliver fortsatte att bråka i bilen och väl framme var det som det brukade. Båda skulle göra samma saker samtidigt. Satt Kevin på gungan skulle Oliver gunga, plockade Oliver en jordgubbe från Kevins land måste Kevin ta en av Oliver bla, bla, bla.... Danny lacka ur och skulle åka hem. Oliver gapa o skrek och var tokigt för att han ville gå o bada men Kevin skulle inte bada. Till slut tog jag med mig ungarna och gick upp till poolen.
 
Och då när vi kom upp blev det tyst på Oliver och samtidigt kom solen fram. I en och en halv timme kunde jag njuta av gassande sol & värme medans mina barn blev sams och badade. HELT FUCKING AMAZING!!!
 
Vid kvart i sex började det blixtra och himlen blev svartare o svartare. När solen försvann bakom molnen klädde ungarna på sig och vi gick ner till stugan där Danny var klar med maten.
 
I blixtrande regn satt vi sedan inne i stugan och åt middag. Mysigt som fan ♥

Skrivet av: Anonym

Önskar att Yusuf kunde läsa det här och förstå att alla familjer har det ungefär likadant. Så underbart! ❤

2012-07-18 @ 21:11:56
Skrivet av: Freddis

Jo, vem minns inte "luften är fri" och här är min gräns när man åkte bil som liten. Och då kan du tänka dig att vi var tre barn som skulle sitta i en varm bil ner till Österrike. Stackars pappa!

2012-07-19 @ 01:05:06

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0